Esku Sahnedekimadam düzce de çağsu ya gidiyorum . Ayrıntılı ultrasona daha ucuz yapan bi yere gittim beğenmedim bebeğimin yüzünü daha net görmek istiyorum nette görüyorum hep çok netler falan
meliha_ozen55 Esku tabiki cihazın çok önemi var burda ben bi kere farklı bi yere gittim oda özeldi onuda deneyelim dedik asla net bi ultrason görüntüsü alamadım cihazdan cihaza baya fark ediyor ama sen kendin de talep edebilirsin o kadar para veriyoruz sonuçta 😀
Esku meliha_ozen55 ilk 3 ay çok iyi bi doktor vardı düzce de muayne ücreti doğumu falan baya pahalı. Onun makina efsaneydi 3 aylık bebeği kocaman ekranda görüyorduk çok netti falan. Yılbaşında çok zam yaptılar bende değiştirdim başka yere başladım devlete falan da gittim hiç birini beğenmedim o özel in makinası gibi hiç bi yerde yok
meliha_ozen55 Esku devletin ultrason resminde çocuk haricinde herşeyi görürsün kapkara 😂😂 bi kere yakınım gösterdi kırmamak için bişey diyemedim ama ben çocuğu göremedim :))
Esku meliha_ozen55 aynen aynen 😅 ay başında özele gittim ay ortasında devlete gittim falan eşimi almadılar içeri. Eşim sordu nasıl bebek bende dedim bende görmedim ki gözükmüyor hiç bişi
Slaedz Esku bilmiyorum ama 9 haftalıkken özele gittim ikiz olduğunu öğrendim doktor bile inanamayıp renkli baktı sonra ultrason resmini istedim bana verdiği de siyah beyazdı