Tugce_umut şüpheleniyorum sadece 26.haftadayım tansiyon veya ödem yok ama bebişin hareketleri azaldı galiba ya da bana öyle geliyor annemde bi bebek kaybetti 27. haftasında gebelik zehirlenmesinden biraz diken üstündeyim diyelim çarşamba randevum var inşallah içim rahat edicek bi bebişimi görsem