Sonunda banada nasip olduu🙏 Doğurdum kızlar evet zor hiç kolay değil. ama diyorlarya kıcağına alınca herşey geçiyor gerçekten öyle oldu. 10 şubat saat 23:25 te oğluşumu kucağıma aldım. unuttum bütün acılarımı herkese kolay doğumlar diliyorumm. iyi geceler🙏🤍