beyzacmvrc Kızlar memnun kaldığınız marka modelleri söyler msnz temassızlar pek güven vermiyor diyolar ama bilmiyorum.. çok pahalı bişey almak istemiyorum açıkçası.
Papatyaa_01 beyzacmvrc ben n11den aldım koltuk altından ölçülenden artimed diye bişey baya uygundu fiyatı. Temassız alcaktım şu alından felan ölçülenden ama yorumların çoğu memnuniyetsizdi yanlış algılıyor diye o yüzden Temassız istemedim
beyzacmvrc Kubra_0661 bende bunu düşünüyorum aslında ama fiyatı çok artmış ya Babymall in sayfasında uygun biraz daha