Fuly- Kızlar aşı olmadım 17. Haftadayım yarın sağlık ocağına gidicem tetanoz aşısı yapılacağını dile getirecekler ama ben bi ara toplatıldı diye duydum sebebi nedir sizce ne yapmalıyım?
atlasinannesi_ Fuly- toplatıldı ve yenileri dağıtılmaya başlandı ben ebeme sorduğumda aynen bu cevabı aldım 18. Haftamda kan aldı 19. Haftamda ilk dozu oldum bir ay sonra diğer dozu olucam 3 hafta sonra