sema_nur68 üniversite hastanelerinde böyle bir uygulama var evet.Ben de gebeliği ilk öğrendiğimde Liv e gittim babam hacettepeden emekli olduğu için oraya git boşa fazladan para verme dedi.65 yaşında adam hacettepe de Murat Gültekin e gitmem için yalvar yakar randevu aldı.Muayeneye gittik fakat hocanın suratını bile göremedim.Fatma adında bir hemşireden sürekli azar yedim.Asistan doktor beş karış suratla ultrasonda kendi kendine 3 dakika baktı kendi notlar aldı gönderdi .İlk ve son oldu Liv Hospital da devam ediyorum 33 haftaligim çok memnunum.Özel konforu arıyorsanız bence imkanlar elveriyorsa kesinlikle özele gidin.