İyi akşamlar kızlar . Doğum yaptım hayırlısıyla çarşamba günü cuma eve geldik . Velhasıl eve gelince farkettim popo kısmım yanmış gibi kabarmış kıpkırmızı bende dependen sandım tabi ilk yatıyoruz vs bez naylon birde . Sonra eve geldik boynumun arkasını farkettim dolmuş uçlu sıvılce gibi kabarttılar . Sonra diğer gğn omuzlarım karnım göğüslerim bel bölgem kol içleri uçlu upur upur şeyler ben lohusa şerbeti ağır geldi ilk sandım . Sadece çorba lohusa şerbeti meyve yiyorum zaten başla seçenekte gelmiyor aklıma bu akşam internete bakayım dedim ilaç alerjisi baya baya antibiyotik alerjisi olmuş . Yarın doktora gideceğim acaba bilgisi olan varmı geçiren bu tarz olay ilaç nasıl oluyor süt emiyor bebek vs ya .