Canan55 39+0 oldu doğumu bekliyoruz perşembe çatı muayenem vardı doktor yumuşamış rahimin dedi dün bugün de adet agrısı gibi agrılar geliyo gidiyo sizde nasıl durum güzel anneler
Limonsekeri Canan55 bizde bugün 39+0 olduk 36+2 de nişan geldi sancım var gibi çıkıyor nst de ama doğumu başlatacak gibi değil beklemedeyiz bakalım ne yapacağımı şaşırdım