Sevl Haftaya giriş yaptık şükürler olsun yüksek tansiyonla kalp şekli rahimle bebiş doğdu butonunu gördüm şükür bebeğim doğum pozisyonunda bu hafta döndü tekrar dönmez dmi makat pozisyona
Maviboncuk52 Sevl 30. Haftada bebeğim dönmüştü 32. Haftada doktoruma sorduğumda tekrar döner mi diye hayır dönmez demişti
Esayser Sevl 37 Haftalığız döndüğünü hissediyorum göğsümün altı boşaldı kemiklerimi hissediyorum artık ve kasıklarımın arasının dolduğunu artık dönmeyeceğini düşünüyorum ama mecburi sezaryen olacağım .
gstetik Sevl ben de bugun gordum butonu 😍ayniymışiz demek ki.😍benim paşa henüz dönmedi beklemedeyiz bakalim😄😄
Sevgiarslan Sevl benim de bu sabah geldi şaşırdım bi mutlu oldum 😍 29 haftalıkken dönmüştü benimki hala aynı çok şükür🫠
Arzum_87 Maviboncuk52 Aaa benim ki henüz erken dönebilir dedi. Geçen hafta kontrolüm vardı. Doğum pozisyonundaydı. Ama değişebilir dedi. Ay sonu tekrar kontrolüm var bakalım ne durumda 🤩
Maviboncuk52 Arzum_87 kaç haftalıksın bana 32. Haftada tekrar makata geçmez dedi 38 deyim baş pozisyonunda değişmedi