38+4dogurdum biraz uzun olacak ama sonu cok güzel cuma gunu sancilarim başladı taa pazar gecesine kadar tabi 3 gün boyunca hastane hastane gezdim 30 dklik bir hastane vardi orasi iyi diye gece kalkdik acile gitik çünkü düzenli sancilarim vardi acilmaya bakacagiz dediler izin vermedim 2 sefer de denediler korktum sonra muyane edilemden eve geldim ertesi gün yine aynı şekilde saat 15:00gitim başka hastaneye ilk catala yat dedi yine korktum yatmadim imza atim çıktım nst bagladm sanci cikti ama az di ama ben kıvranıyordum çığlık çığlığa çıkmıyordu fazla sanci altan muyaneye izin vermedigim için eve gönderdiler yine gece eşim geldi yine gitik acile ayni hastaneye yinemi sen dedi hemşire evet dedim iki defa catala yatım yine o korkuyu atamadim yine izin vermdim nst bağladım eve gönderdiler ama tabi bu sancilara 3 gun boyunca kanamam vardi sanki adet olmuştum durmuyordu korkuyorduk bizde ama ben altan muyanye izin vermiyordum vel asil 3 gun boyunca gezdik hastanelerde ben sezaryen istiyordum normalden cok korkuyordum çünkü bir gun icinde 3 defa acile gittim devlet hastanesi tabi kan alip nst bakilp gonderdyrdu en son eve geldik evde doguracam bu gidisle dedik yani kaynanam komşular bizdeydi gece saat 02.00 de falandi yani 10 saniye de bir geliyordu snci çığlık çığlığa bağırıyordum kalktik ozel hastaneye gittik gce 3 de falan arada muyane oldugum dokotur aradilar dedi hastan gellms diye doktor nst baglayin ben geliyorum dedi tabi hala altan muyane korkum vardi hemşire oyle guzel tatlı bir dile konustu ki 30 dk falan başımda ikna etmeye çalıştı Allah razı olsun o kizdan neyse yapti hic korktuğum degmedi keske daha once yaptirsaydm 3 gun boyunca bu eziyeti çektim dedim neyse bakti 2 cm birqz gecti yine bakti 4.5.cm dedi tabi ben can çekişiyordum o sirada dokturum geldi ve hala sezaryen istedim neyse hersey hazirladni anestezi dokoru geldi cok guzel dile konuştu ameliyathane hazirladni fotoğrafci falan hersey tam 2dk iccinde gidecektik suyum patladı ve hersey o zaman başladı ❤ direk tekerlekli sandalye aldilar tabi uyustu heryerim hareket edemedim dokorum cok hizli davarndi kalk burdami doguracan dedi hemen yan tarafa dogumhaneye alindim ikin ikin dedi ikinmayi bilmiyorum aaaaaa diye bagirriyridm sonra esimi çağırdılar elimi tutu ikin ikin askim dedi bi kac ikinmada oglusumu kucağıma aldim tabi esim gozyaslarina boğuldu ben ise hic birsey his etmedim şoktaydim ve iyikide normal Olms maşallah cok guzel gecti o catala geçtiğimde fotoğraf falan çekildik bebeği aldıktan bi kac dk sonra plestanayi aldılar aci yok korkmayin ben normal yaptıysam dünyadaki bütün kadinalr yapar buna inanıyorum dikişler atilmadan igne yaptılar oda normal kola yapilan igne gibi uyuştu dikişlerm yapıldı cokda guzel 4 dikisim oldu maşallah doktorum cok guzel doğurdun dedi bana bende dedim bari kayananmda söyleyin bunu cunku oda benimmle hastane hastane gezdi helak oldu dedim peki soylerim dedi gurulansin dedim yani torun oldu bundan sonra yerimi yapayim dedim dikisler atılırken hem oğlumu izledim hem sohbet ettim doguma 6yi 10 kala gitik 6 yi 6 gece oglum dunyaya geldi 6.30 uzun sürdü cocuk doktoru gelene kadar hata yürüyerek çıkacaktm basurum vardi bende tekerlekli sandalyele çıktım dogumhane kapisdna o kadar gurur verici bir şey ki hemen Kaynanam esim ağladılar zatenn cunku cok zorluklara oldu cok şükür bugunlere tamda deprem sabahı oldu aksam 6 da cikis yapıtik iyidi durumum şansa dogru düzgün sevincimizi bile yasayamadik cok sukur ıyim qma sadece basurum cikmis büyümüş biraz ve 4.gun sutum gelmeye basladi kendimi cok korktuğum icin ucu yoktu pomaya vurduk siringyala verdik sonra iki gundur yapay göğüs ucu aldm onu kullanıyorum suan iyiz bugun tam 8 gün oldu ev tiklim tıklım tabi hic rahat degulm duygusalm kimse beni altan almiyor hep nazlarini cekiiyorm psikolojim hic iyi degil bugunlerde geçecek inanıyorum hayat devam ediyor Allah isteyen bakabilen insanlara versin inşallah ilk gunler her baktığımda ağlıyordum cok guzel birsey çünkü inşallah benimki gibi kolay dogum nasip olur sizlerde inşallah sormak istediğiniz soru varsa seve seve cevaplarım ❤