Merhaba hamişleeer🐣
İlk hamileliğim ve hiçbir bilgim olmadığı için bilgilerinize ihtiyacım var. Yorumlarınızı bekliyorum.
12+4 günlük gebeyim ikili tarama testi yaptırdık doktor 13+1 haftayla uyumlu,herseyi normal dedi. Ensesini kalın ölçtüm 2.9 dedi. Sınırı 3 müş sanırım. Dünden beri o kadar geriliyorum ki. Beni nasıl bi yol bekliyo acaba🥺