Kızlar nasip olursa yarın kan verip gebeoik var mi yok mu öğreneceğim cuma erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı bugün akıntı olarak da çok hafif sarı gibi gibi akıntım oldu ama çok hafif yani dümdüz beyaz ya da şeffaf değil hamilelikte bu şekilde mi oluyo acaba akıntı