Buryav Haftadayım rahmime bir basınç oluyor ve bir batma gibi his yaşıyorum aniden oluyor can yakıyor sabah oldu şimdi daha da arttı devamlı oluyor Doğumla ilgili açılmayla ilgili olabilir mi tedirgin oldum
Buryav anie Fh2512 anie merination Fh2512 Herkese teşekkür ederim acile geldim yatışım yapıldı meğer ağrılarım varmış ben anlamamışım sabah doktor bakacak ağrı dindirmek için serum alıyorum
anie Fh2512 bu haftalarda herşey mümkün canım ağrını akıntını takip et kanaldaysa inşallah zamanında gelsin bebiş🤲🏻
anie Buryav acı eşiğin yüksek demekki kuzum anlamadıysan peki şimdi ağrıların geçti mi nasılsın ne durumdasınız
tgcebl Benimde kasıklarıma kramp giriyor ,😔 genelde sadece sağ kasığım ,doğrulamıyorum kramp girince .37+2 yim bende idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi acaba kasık ağrım da oluyor ama bilemedim