Merhaba kızlar 11+6 haftalık hamileyim, hamileliğimle birlikte oluşan sol yumurtalık basit bir kistim var 3cmlik. 3 gündür sol kasığımda çok ağrı var doktor randevum perşembe günü olduğu için buraya sormak istedim. Bir de idrar yolu enfeksiyonum çıktı test sonuçlarımda. Sizce neden kaynaklı olabilir bana yardımcı olur musunuz? Bu durumu yaşayan var mı bu haftalarda.?