Sibel_ergun size ilk kızmi demişti doktorunuz
Esraa_yildizz güneş ismini beğeniyorum. 2 erkeğin yanına da yakışır gibi geldi 😀
Askeryarii hakkınızda hayırlısı olsun inşallah bende de almila koyun 🥰