Yagmurp_ Rutin kontrollerime gidiyorum doktorlar bir sıkıntı olduğunu söylemiyor sağlıklı bir sıkıntı yok fakat göbeğim aşşağıda duruyor herkeste öyle söylüyor 31+4 haftalık hamileyim göbek aşşağıda olunca erken doğummu oluyor