Asgjm normal doğum canım En başından beri en son 3 kilo idi doktorum çok fazla kilo almasını istemiyor zaten ben de üstelemedim ekstra kilo alsın diye almamış O da zaten geçen haftaya göre bu geçen Çarşamba gittiğimde boyu uzamıştı 49 santim olmuştu 3 küsürdü kilosu yani öyle çok değil de hani 3 040 mı neydi Çarşamba günü kontrole gideceğim hala gelmezse veya doğumla alakalı bir şey olmazsa gün verecek geçen hafta öyle konuştuk haftaya son kez geleceksin kontrole hala gelmezse Ondan sonraki haftaya yani 40 haftaya gün vereceğim demişti doktordan doktora değişir ama bebek çok şişirmek istemiyor doktorum doğum zorlaşır diye 9 gün kaldı hala gelmezse zorla çıkarıcaz içeriden 🤣 hayırlısı her şeyin bazı Doktorlar beklemek istiyor 41′de 42′ye kadar ama 40 bence ideal bir de ben kendimce şöyle hesaplıyorum Benim iki iki buçuk hafta kadar geç döllenme mantıken 42 haftaya geçiyorum ben zaten 40 haftayı gördüğümde ama tabii ultrasonda ve düzenlenmiş adet tarihinde 40 hafta olarak sayılıyorum