Eldgrn Nasılsınız kizlaarrrr bbizde gelen giden yok aşağılarda oluyor oynamalar ama gelmiyor çarşamba kontrol var onu bekliyoruz sizde durumlar nedir kaç kaldı kontroller doğumlar ne zaman
Tugce1506 Eldgrn maşallah bitirmişsiniz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️ biz 28+1 olduk son 83 💙
anie Eldgrn sağlıkla gelsin inşallah canım 🥰bizimde uygulamaya göre 16 ama perşembe kavuşuyoruz anasının kuzusuyla 🥹
Eldgrn Ozlemiskndr 🤣🤣🤣 yok canımın içi disaridayiz ilk fırsatta açtım ama bil ki acmadifim an dogurmusumdur 🤣🤣 öyle anlarsın gelmiyor bu kız sevdi yerini
busra009 38+2 bizimde tık yok 🤷♀️ beklemek zor yaa ağrılar benimde çok vajinamda yürürken bişey çıkıvercek gibi geliyo ☺️
_almirasmom Eldgrn benım kız kanala bıle ılerlemıyo nasıl bi cocuk anlamadım evde halterci gülleci oldum hergun koltuk kaldırıp ındırıp sılmekten ben yoruldum ama o hala ıcerde laylaylom doktor bazen ıyıkk sezeryan gunh vermıs dıyom bunun gelecegı yok rızasıyla🤣
Eldgrn Nutelllaa cuma günü o zaman hadi bakalım totemin tutacak mı not kısmında da var böyle çevremdekilerin dediği tarihler seni de kaydediyorum burdan bakalım ne çıkacak
Eldgrn hayallliiim korkma korkma valla bende çok korktum erken gelecek diye şimdi de gelmiyor sevdi yerini zorla cikaricaz bu gidişle 🤣🤣