Aybkeysllk Bandırma veya Balıkesir de doğum yapacak olan olanlar var mı ? Hangi hastane ve doktor tercihiniz? Ne kadar kaldı bir de :)
babyarslan Aybkeysllk aynı postu açmayı düşünüyordum bandırma royal hastanesi Ahmet Uysal doktorum bugün 37.haftaya girdik
Fbmm Aybkeysllk merhaba😍 ben devlet hastanesine gidiyorum Alihan tigli doktorum oğlumu onda doğurmuştum şimdi yine gebeyim ona takipliyim çok memnunum kendisinden ☺️ 28 haftalık gebeyim bu arada
Bsrakrk Ayy bende dogumu devlette yapmayi dusunuyorum ama dogumhane ortami nasil ebeler nasil eşimiz aliniyo mu refeakatci vs ilk gebeligim ve bu konuyu dusundukce strese giriyorum benim icin bi bilinmezlik bu ya 🥺😢 Fbmm