cennet13 Herkese Merhaba … 35+3 haftalık hamileyim , ve kanamam var 😞 sizde de olduğu böyle bişey? Çok korkuyorum daha çok erken… doktora daha gitmedim yatın gideceğim ama hala hafif hafif kanama oluyor böyle damla damla…
Selisscee cennet13 kanama damla damla da olsa beklememenz gerekiyor hamileliğin hangi döneminde olursa olsun kanama iyi sayılmaz bence Bi acile gitmeniz de fayda var beklemeden