@Duygu_0147 ben de 2 hafta boyunca öksürük krizine girmiştim. Bronşit olmuştum ama benim kuru bir öksürük değildi. O süreçte antibiyotik kullandım o şekilde geçti. Balın üstüne karabiber döküp yedim, 2 kaşık Pekmeze fındık kadar tereyağı koyup erittim 1 2 damla da limon sıktım onu içtim, ıhlamur günde 2 bardaktan fazla olmicak şekilde içtim, bol su, ılık suya 1 kaşık bal ve limon sıkıp içtim, cayi genellikle zencefil ve limon sıkarak tükettim. Bunlarla idare ettim ama tam olarak geçiren tek şey antibiyotik oldu siz yine de bunları deneyin isterseniz.