Fincan Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim bu son günlerde o malum üçgen bölgede bir şişlik var gibi normal mi acaba yaşayan var mı bu durumu?
Bebis- Fincan benim enfeksiyon vardı hep dediniz gibi olurdu şişlik sirkeli su ile temizlediğim zaman geçerdi hamile kalmadan önce ebe gümeci kaynatıp suyunu içerdim anında iyi gelirdi
Lazz61 Fincan 31+4 üm 22 den beri şişlik ve ağrı var. Sanki son atımdayım gibi ve Dr süt, yoğurt tüketmesinin için olduğunu söyledi hep hala aynıyım şişliği geçtim ama hareketimi çok kısıtlıyor 500 mt yürüsem daha adım atamam sanki öyle ağrı ve acı.
Lavinya1014 Fincan benim vajinada sol tarafta var şişlik enfeksiyon felan yok doktorum vajinal ödem dedi normal gebeliklerde olur dedi nasıl ayağmz elimi sisiyosa orasıda şişiyo dedi aynı dediğnz gibi uzun süre oturunca ayapa kalkınca acıyo batıyo doğumdan sonra geciyoms
Emasilo Fincan Benim de sağ tarafta öyle bir şişlik var, duş alırken fark ettim. Doktorum muayene etti, bir sıkıntı yok olabilir dedi. Öyle dediğinden beri ben de hiç üstünde durmuyorum, doğumdan sonra geçer inşallah🙏
Mrymnzfurkom Şişlik enfeksiyondan olabilir. Eğer ki eliniz değdiğinde acıyorsa enfeksiyondur ben yaşamıştım.
Fincan Mrymnzfurkom değince değil de bastırınca acıyor bir de bazen yürürken, ya da uzun süre oturduktan sonra kalkınca acıyor bayağı
Assen Bende 36+1 deyim yaklaşık bir haftadır öyle çok şişlik hissediyorum eğildiğimde bile rahatsız ediyor ama öyle acı batma vs yok normalmi acaba
Mrymnzfurkom Fincan yanlış yönlendirmek istemem benim enfeksiyondan dolayı şişiyordu doktora gittim ilaç kullandım geçti. Enfeksiyona bağlı başka şikayetleriniz var mı yanma, kaşıntı, akıntı?
Fincan Mrymnzfurkom son idrar tahlilim temiz çıkmıştı aslında bilemiyorum ben de… Yanma ve kaşıntı yok ama akıntım hamileliğin başından beri var.
Mrymnzfurkom Fincan akıntı hamilelikte genelde oluyor. idrar tahlili sonuçlarınız temizse enfeksiyon durumu yoktur .
Fincan Lazz61 ben de doğum belirtisi olmasından endişelendim biraz, ağrı olması zor Allah kolaylık versin
Fincan Lavinya1014 içimi rahatlattı bu yorum teşekkürler. Ben doğum belirtisi olmasından endişelendim biraz da açıkçası
Lavinya1014 Fincan yok canım benim nerdyse 30 haftakıktn beri var dus alırken elime gelmişti sünger gibi şiş ödem gibi belli yani doktorumda hem ultrasonla hemde elle inceledi ödem dedi enfeksiyon yok ama ihtimale karsı zalain krem verdi
Assen Bende doğum belirtisi olmasından korkmuştum, son idrar tahlilim temizdi, şimdi içim rahatladı teşekkürler