Escylnn tuğba kolomuç gayretli favorim. Gebe polikliniğine geçtiğinde randevu takip edin bence. Burcu gündoğdu öztürk de ilgili bi doktor. Aslıhan coşkun a da gittim ama o deprem sonrası ilk gündü belki onun etkisi ile keyfi yoktur onun da haklı olarak ama kaba davranmadı tabi yanlış anlaşılmasın. Pınar karaçine de gittim ama hatırlamıyorum, muhtemelen o da iyi geçmiş. Bu doktorların hepsinden de memnun kaldım, hastanede hiç kaba bi tavırla karşılaşmadım