krdelen41 1234567890asd 37 de yaptırmıştım erken doğururum falan diye ama 38+2 oldum hala doğurmadım ve biraz çıktı kökleri
Tintinsu 1234567890asd kuaförüme sordum 37. Haftanın sonlarına doğru yapalım son ağdanı, hep öyle yapıyoruz dedi
Eminerd 1234567890asd ilk gebeliğimde 34. Haftadan sonra elimde hep jilet vardı 41 de yatışlı normal doğum yaptım ağdadan ziyade jiletle daha hazırlıklı olunur bu durumda
1234567890asd 2022bebeki şuan 30+5 deyim şuan jilet ile alıyorum ama doğum için rahat olur diye düşünüyorum 😇
Busiko 1234567890asd göbeğinizden nasıl eğilip jilet yapabiliyorsunuz ben de yapmak istiyorum fakat olmuyor
saitkereminannesi02 1234567890asd Ben aldırmıştım ikinci gebeliğim lazeri bıraktım 1 ay önce ilk ağdamı yaptırdım 38 haftada yaptıririm sezaryen olacak zaten
Sellmaseellma 1234567890asd doğumu beklersek orman oluruz valla bu hafta içi bi ağda yaptırıcam sonradan çıkanlarda ağdaya gelmez epilatörle geçicem üstünde 33 haftadayım 38 de sezeryan olcak o zamana kadar kocamın kıllarıyla yarışırım 😂😂
Eminerd 1234567890asd kaç haftalıksınız heran olur diyosanız yaptırın eğer gelirse bebek jilet yapılır tabi
elifff_17 ben şu an 31. haftadayım mecbur gidecegim yarın kendini salmakta iyi değil 37 de olabilir dogum biraz riskli o zamana kadar da çıkanları yine alırım küçük çıkar ama bu sekilde de durmak istemiyorum
1234567890asd Eminerd Bende öyle düşündüm emin olamadım gene ama doktor ile bu hafta görüşeceğim sezeryan mı normal doğum mu vb bilgi vermedi bana onun için