dorukkusumunannesi ismi her ne kadar kulağa hoş gelmese de ve yaptırılmaması yönünde görüşler olsa da şahsi fikrim yaptırın. 2 farklı doktor takipliyim onlar da tavsiye ettiler yaptırdım 25. Haftamda. İyi ki de yaptırmışım. Ailede şeker hastası olmamasına rağmen, bebeğimin kilosu gelişimi normal ilerlemesine rağmen bende gebelik şekeri çıktı ne yazık ki, 2 haftadır diyet ile kontrol altına alabildik çok şükür. Test esnasında zorlanabilirsin ben zorlanmıştım ancak çok rahat tamamlayanlar da var kişiden kişiye değişiyor. Yaptıracaksanız tavsiyem hastaneye yalnız gitmeyin glikozu içtiğinizde kendinizi iyi hissetmeyebilirsiniz, bir de test uzun sürüyor yani 2 saat kadar arkadaş olur size.