Kızlar merhaba ben Cihan tıp merkezinde Cüneyt beyde takipliydim ama son ayımda devlete geçiş yapmıştım doğumum devlette olucak diye ama devletten hiç memnun olmadığım icin tekrar Cüneyt beyle devam edeceğim doğuma cok az kaldı zaten nst ücreti hakkında bilginiz var mi acaba oraya giden varsa beni bilgilendirir misiniz yarına randevum var