alya00 Kızlar U şeklinde olan mı yoksa e bebekteki(bel kısımlı olan) hamile yastığını mı önerirsiniz?
BBuseY alya00 ben bel destekli yastıktan aldım canım inanılmaz rahat ediyorum hiç ağrım sızım yok şükür 🤗38 +3 olcaz şükür
Yelizm alya00 ben de u şeklinde olanını kullanıyorum ebebekten almıştım. Yalnız ben ters şekilde kullanıyorum u nun kapalı kısmını boynuma koyamıyorum o şekilde bunalıyorum. Diğerini hiç denemedim açıkçası bende daha çok bacak ve kalça ağrısı oldu ilk aylarda. Ama şimdi son ay göbek büyüdükçe sırtı daha iyi desteklemek gerekebiliyor. Bazen sırt için yetersiz hissedebiliyorum kalın bir yapısı olduğu için rahatça girmiyor sırt altına. Senin önceliğine göre hareket edebilirsin bence
Anneperi alya00 ben normal yastık aldım bacağımın arasına son 57 günüm kaldı çok rahat geçti zaten yatağa sığamıyorsunuz u şeklindekini de kullanamazsınız
alya00 BBuseY bu sağ sol iki tane destek var o değil mi . Oyy maşallah az kalmış sağlıkcakla kucağınıza alın🥰
BBuseY alya00 evet canım grili beyazlı olan 🤗aşırı rahat . Bana kargoyla beraber 100 TL ye gelmişti . Şimdi fiyatı ne kadar bilmiyorum
BBuseY alya00 bu arada çok fonksiyonluymuş ilerde bebeğini emzirmek için destek sağlar arkana koyup rahat bebeğini emzirebilirsin yada bebeği onun üzerine koyup emzirebilirisn 🤗
sedcak BBuseY ya acaba varsa fotograf yükleyebilirmisiniz? Benimde almam lazım ama hangisi oldugunu anlayamadım 🙃
Kardelen-123 alya00 eşim almış bana da e bebekten u şeklinde, normalde uzanırken yatarken çok iyi dinlendiriyor, ben sadece gece uykusunda sevemedim sıkıştırıyor gibi geliyor ama normal zamanda çok kullanıyorum dinlenmek için
ilkanneyim06 Ben hic almadım 36 hf hamileyim bel ağrım falan var ama hiç işe yarayacağını düşünmemiştim 😦😦