Yaseminnvr benim ilk gebeliğimde tansiyon yüksekliğinden oldu mecburi sezeryan korkma hiç aklına kötü şeyler getirme yada sağda solda duyduklarını kulak arkası yap emin ol kimsenin aynı olmuyor herkesin acı eşiği farklı kimine zor geçiyor kimine kolay geçiyor banada hayla çok diyen var ikinci ilkine göre daha zor diye ama umursamıyorum İnanki kimseyi her zorluğun bı kolaylığını vermistir rabbim benim ilk sezeryanim çok güzeldi hemen ayağa kalkıp tek başıma desteksiz yürüdüm kendi işimi kendim yaptım kimseden yardım almadım ağrın oluyor mu illaki herşeyde ağrı olur ama sen o ağrıya bakmiycaksin sezeryanda ne kadar çok hareket o kadar hızlı toparliyorsun emin ol rabbim kolaylığını veriyor bebeğini görünce o ağrı hiç kalmıyor rabbim kolaylik versin inşallah sanada