melike098 İlk dogumu suni sancı olup da ikinci de Kendi sancısı ile normal dogum yapan varmı ilk dogumum suni sancı ile oldu acilma sancim falan yoktu haftam dolmuştu ikincide açılma sancı oluyor mu