Burmur10 Safra kesem şişmiş acıyor baska belirtim yok neden böyle oldu ne yapmam lazım lütfen bilgisi olan yardımcı olsun 29 haftalık hamileyim
Aynenkanka Burmur10 doktora gitseniz daha doğru değil mi biz ne diyelim burdan bişey olmaz derler başınıza bişey gelir uğraş dur sonra
Burmur10 BenimKucukYazCicegim evet bana rahmin büyüdüğünü baskı yaptığını söyledi fakat bu derece değildi bugün cok fazla sızı gibi.
Burmur10 Aynenkanka doktora tekrar gitmeme zmaan var baktığındada sıkıştırmıs rahim cok şiş dedi su iç uzun süre aç kalma dedi fakat başka bişe eklemedi
BenimKucukYazCicegim Burmur10 canım çok rahatsız ediyorsa seni git yine doktora yine doktora görün Biz Bilip bilmeden bir şey dersek yanlış olur
Aynenkanka Burmur10 ama safra diyorsunuz kadın doğum doktorunuzdan bahsetmiyorum iç hastalıklarına görünmelisiniz bence