aysecakir Kızlar yenidoğan emzik Öneriniz var mı acaba, ilk olarak kaç ay aralığında almak lazım ve biberon yine aynı şekilde nasıl alalım
KlncA aysecakir ben avent ultra soft emzik ve avent natural cam tek delikli yenidoğan biberonu aldım. Ablam çocuklarında memnun kalmıştı umarım benimki de tutar
denizefe aysecakir bıberona bence gerek yok emzıkte cok pahalıları almayın ben neler aldm gıttı 4tl lık emzıgı tuttu 😂
Sevil2008_2018 aysecakir bende biberon avent aldim cam .emzikte mamajo aldim 0.6 ay bi tane aldim emzik.kizim emzik hic tutmadi belki bu bebegimde tutmaz diye bi tane aldim .
Seden denizefe bncede biberona gerek yok ama bulundurmakta fayda var yinede nelerle karsilascagimizi bilmiyoruz :)
Elizveannesi aysecakir biberonda avent👌 Emzikte chicco fosforlu yenidoğan, daha sonra +6 geçtik. Çok memnun kaldım. Kauçuk uçlu. Anne göğsüne en yakın dokuda. Geceleri düşürünce bebek, çok rahat buluyorsunuz fosforundan, anne için büyük kolaylık 🙈
ozgeya aysecakir ben emziği avent sofr biberonu da avent cam 120 ml olanını kullanıyorum.ama ben ikisini de doğduktan sonra ihtiyaç dahilinde aldım.mecbur kalmadıkça ikisini de vermeyecektim çünkü. Emziği tek seferde tuttu.