Meryemm22 Pnrtrg bende yarın 39. Haftama giriyorum . Yaklaşık iki haftadır bende de durum aynı sarı ve çok yoğun bir şekilde geliyor . Bir problem olduğunu düşünmüyorum açıkçası . Ama yine de bilemedim.
Mineserra Benimde oluyor ama hamile kaldım kalası hep sarı akıntım var son zamanlar koyu kıvamlı oluyor
Skrn1 Benimde çok yoğun 34+5iz dün ebe baktı alttan muayenede sorun olmadığını bu haftalarda gayet normal olduğunu söyledi beyaz sarı karışımı eldivenine hatta sarı akıntı geldi baya