yorumcuanneniz eğer özelde doğum yaptıysanız malesef özel hastahaneler gün başına devletten ücret aldıkları için bebekleri olabildiğince daha çok küvezde tutmaya çalışıyorlar. Çocuk druna gösterin bebeğinizi o karar versin kalıp kalmayacağına benim arkadasım aynı şeyi yaşadı