FatmaAselinAnnesi_60 Kızlar belim kopacak gibi çok kötü Ağrıyor ve bazen karnımın alt kısmına ağrı vuruyor normal mi
Ozge2204 FatmaAselinAnnesi_60 bendede durum aynı doktor bu ağrıların korkulacak bir şey olmadığını vücudun doğuma hazırlanıyor 2 ay içinde bu şekilde sancıların olması normal dedi ama daha sonra kan verince magnezyum ve kalsiyum değerim düşük çıktı oda etkilemiş olabilir bence
Qemer FatmaAselinAnnesi_60 bende 28+3 üm belim sağ tarafi çok kötü ağriyo uzaninca geçiyo ama oturamıyorum sanki şimdi kopacakmiş gibi oluyo
Deletedmom_116 FatmaAselinAnnesi_60 23 deyiz benimde ağrım var bellimde . Abartısız söylüyorum ayakta durayım yada iki bulaşık yıkayan bellimden iki saat yattiyorum 🥺🥺Nasıl geçer bilmiyorumDaha önümüzde var baya
sburcu41 Normal merak etmeyin. Ağırlık merkezimiz değişti, benim de hem sırt hem bel ağrıyor hele gece bazen uyutmuyor. Pilates ve yoga öneriyorlar
sburcu41 FatmaAselinAnnesi_60 😂😂 bişey olmaz merak etmeyin 😊 youtubedan Elçin ile hamile pilates videoları var onlara bir bakın
FatmaAselinAnnesi_60 Ozge2204 çok teşekkür ederim canım kalsiyum ilacı kullanıyordum bitti doktoruma söylemem lazim
FatmaAselinAnnesi_60 Deletedmom_116 aynen valla BNde öyle eşim benle uğraşıyor eline koz geldi ya otururken bnim elimden tutuyor yatarken sola döndüğümde döndürüyor 😂😂😂😁😁
Deletedmom_116 FatmaAselinAnnesi_60 🤣🤣uğraşsın uğraşın tabii Alla alla işi ne 🤣Kalkarken filan bende yardım alırım yoksa doğuracak gibi kalkamam 🤣🤣Ah ne bu erkeklerin çektiği ceksinle ene güzel 🤣🤣
FatmaAselinAnnesi_60 Deletedmom_116 kız sen daha çok erkenden ağırlaşmışsın benim gibi sonlara gelince düşünemiyorum 🤣🤣🤣
Deletedmom_116 FatmaAselinAnnesi_60 Bende bende 🤣Benim falan gıdık Kiloya alışkın değil vücudum ondan oldu galiba
Deletedmom_116 FatmaAselinAnnesi_60 56 yla kaldım 61 kiloyum😂 aslind abiseyde almamışım da göbek çıkınca o beni şey etti