Semra-12 Bende Etlik şehir hastanesine gidiyorum kontroller için. Muhtemelen bende orda yaparım doğumu. Nedense içim rahat. Çünkü o kadar çok insan oralarda doğum yapıyor ki. Endişe etmenizi anlıyorum. Ancak eğer orada doğum yapacaksanız içiniz rahat olsun. Çünkü Allah korusun bi şey olsa tüm imkanlar var. Bazı özellerde yoğun bakım yok örneğin.