[silindi] tubi94 gece uykudan sancıyla uyanmıştım.1 saat sonra sancılarla birlikte nişanım gelmişti. Şuanda da ağrımayan yerim yok zor yürüyorum ama düzenli sancım yok hala🤷🏼♀️
Deletedmom_37 gbdl2023 suyun gelmesi nasıl oluyor en merak ettiğim de o bende 33 haftalığım erken doğum riskim var böyle altına yapar gibi çok mu geliyor
tubi94 Edafmo benim sürekli bel ağrısı var arada sırtıma bıçak saplanıyor sanki ama nişan yada su yok
elvan65_f Benim iki gecedir çok ağrım sancım var bacak arama kramp giriyor hareket dahi edemiyorum nişan su falan da gelmedi ama çok rahatsızım şuan
gbdl2023 Deletedmom_37 benimde 34 haftalikken geldi doğum yaptım tutamıyorsunuz cidden anlasilmicak gibi degil paçalarımdan aktı bi anda
Deletedmom_37 gbdl2023 benimde şuan çok sancılarım var kasıklarım da adet ağrısı gibi bide 1 damla kan gelmiş de o nişan olabilir mi acaba