Kızlar 22 deyım 19 haftalıkken detaylı ultrasona gittim hatta 20. Hafta dıyebılırız son günüydü o zaman bebek ters gelişti degısebılır dedi ama rahımede yakın dedi çok ağrın olmasın dıkkat et demıstı bende enfeksıyonda var gebelıgın başından beri kasıklarımda ağrı oluyodu ıs falan yaparken ara ara da vajınamda böyle batma hıssı gibi hıs oluyor reglıyken olur ya hani dikilir gibi böyle aynı öyle oluyo ara ara Rahime yakın olduğu ıcın mıdır acaba yaşayan var mı enfeksıyondan kaynaklıdır diye düşünüyorum ama kafam karıştı