Kızlar 6+4 deyim ve gerçekten bi kaç gündür mide bulantım baya fena yani şöyle kusma felan yok ama sürekli tiksinme halindeyim, herşeyden tiksinebiliyorum ve sürekli açım ama canım yemek istemiyor, yiyebildiğim zamanda azıcık yiyince rahatsız oluyorum. Gece aç olduğum için uyandıp kraker felan yiyorum böle sürekli aç midem kazınıyor gibi ama aynı derecede iştahsızım yediğim zaman bile sonrasında bi saat sonra aç gibiyim. Var mı işe yarayan herhangi bi tavsiyeniz?