Kızlar merhaba. Bizim artık rutin nstlerimix başladı. Size bir şey danışacağım, hemşire beni nstye sırt üstü yatarak bağladı. Fenalaşırsan çağır seni sırt üstü bağlayacağım dedi. Biraz zaman geçti benim nefesim kesildi, içim çekildi. Göğsümün ortasına beton dökmüşler gibiydi fenalaştım. Çağırdım hemen soluma çevirdi. Alkollü mendil verdi. Sola dönünce geçti ama normalde hep yan yatırılarak mı nstye bağlanır? Ben ilk kez girdiğim için bilmiyorum. Neden böyle yaptı anlamadım bi dahakşne yine öyle yatırmak isterse kabul etmeyeceğim çok kötü oldum çünkü.