nidako merhaba, bende ilk baştan beri Gamze hanıma gidiyordum ama sağlık sebeplerinden dolayo rapor almış. Şimdi 33 haftalık oldum ve arkadaşımın tavsiyesi üzerine Tea hanıma geçtim. Gamze hoca güler yüzlü sempatik bi kadındı ve aramızda ki enerji uyum sağladı. Tea hoca ciddi gibi geldi ama ilgili biride. Zamanla öğrenicez 🙏 umarım en hayırlısı kimse o olur. Memnun değilseniz değiştirin bence. Birde doğum ücreti için görüştünüz mü ? Nst fiyatını biliyor musunuz ?