aylin_23 minigiminannesi03 devlet iki embriyo yerleştiriyor mu ben yerleştiriyor diye duymuştum yasakmış sanirim
minigiminannesi03 aylin_23 benim dusuklerim ve hamile kalmam zor olduğu için bana dediği 2 tane embriyo koyulacak
denizmanzarasi Sema_28 benim yaşım 35 yaş altı ama ikiz konuldu üçüz oldu birinin kalbi durdu şimdi ikiz devam ediyor şükür, bu tamamen gittiğiniz doktor ve klinikle alakalı isterlerse tek gösterip çift transfer yapabiliyorlar
Limeha Ağustos ayında transfer yapıldı bana kendi isteğimle çift emriyo transferi istedim doktorum uygun gördüğü için çift emriyo transferi yapıldı 27 yaşındayım