Sibelemreemre Kızlar bilen varsa yaza bilirmi eblam annem gaziantepten depremden dolayı konya geldiler durumlarida iyi değil tardim başvurusu nerde nasıl yapiliyo bilen varsa yazarsa sevinirim
TTtutku Sibelemreemre kabul olur şuanda depremzede zaten evleri yıkıldımı yıkıldı kanıtlımı kanıtlı her türlü haklarını alırlar