Son adet tarihime göre 4+5 im, ama tahminen geç döllenme, pazartesi öğrendim kan verdim beta 50 çıktı perşembe günü hafif kahve leke geldi, cuma tekrar gelince doktoru aradım kahve rengi leke geliyor diye , o da gel betana bakalım dedi ultrasonla gözükmez dedi neyse kan verdim beta 484 çıktı doktor iyi dedi başla birşey söylemedi hala kahve rengi leke geliyor bugün tekrar betama baktırdım 960 çıktı betam normal yükseliyor ama kahve rengi leke gelmeye devam ediyor ne yapmalıyım bir problem var mıdır