Seda5892 Kızlar 27 gün önce düşük yapmıştım pazsr günü de enfeksiyon tavan yapmış aynı zamanda da mntar tedavisi görüyorum her ihtimake karşı test yapayım dedim çift çıktı kan verdim 21.9 değer doktorum normal sıfırlanscak dedi hastaneden çıktım şimdi geri aradılar ultrasondan bakalım diye başına böyle gelen var mı 😢
Muhammedamine Seda5892 benimde kürtajdan sonra bir ay böyle yüksek kaldı sonra zamanla sıfırlandı . Ama sana gel bakalım demişler git baksınlar
denizefe demekkı daha sıfırlamamıs degerınız bırlıkte olmadınız deglmınyada oldysanızda krndunuz tekrr hamıle olmadgınıza emnsınız
denizefe Seda5892 gebe olblrmızın pekı korunmamıssın da ama mantar tedavısı gryrm enfeksıyon var snrm ılac kullanıysan keske krnsaydın yınedr bı bakdınlar ultrasonla
denizefe Seda5892 buyuk ıhtımal degern sıfırlanmams daha ama ckda zaman gecms bılemedm ultrasn en guzel cevap olur