Derya5555 Ebrarakin benim de öyle doktor çok fazla dedi normal doğum olmaz dedi :((( size bi Şey dedi mi
Ebrarakin aliandalina ev yapımı yoğurt üstüne pekmez ceviz hergün yumurta ve meyve tükettim canım kendim kilo almadım göbek pırtladı cıktı 😂 hep oğluşuma gitmiş maşallah 🥰
Ebrarakin cannkmrc hayır değil gayet normal herkesin bebeği aynı olucak diye bişey yok canım benim takma kafana o bebişler bizim içtigimiz sudan bile besleniyor korkma 🥰
busraaslan cannkmrc ben doktoruma tahmini kaç kilo doğar dedim vaktini beklerse 3ü geçer dedi normali de en fazla 3.5 olması bence