Nurkcy Doktorum bana bunu 9. Hafta bittiğinde söyledi, sonradan yukarı çıkma ihtimali çok yüksek şuan aşağıda oluşmuş dedi. Hiç kafaya takmıyorum, bunu ilk yaşayan kişi ben değilim, son kişi de ben olmayacağım. İlerki haftalarda çıkacağını ümit ediyorum, çıkmazsa da sağlık olsun 😊