Dün akşam istanbula geldim uçakla iner inmez KARTAL lütfü kırdar eğitim araştırma hastanesine gittim sağ bacağımda batma agrı yürüyce daha çok agrı ama bana temografi çekmeden değerlendiremem. Dedi bebeğim için iyi bişe olmadığını biliyorum yok çektirmeyelim dedim gözüyle değerlendirdi doktor uyunca geçiyor yürüyünce tekrar başlıyo bu anı yaşıyan varmı bu agrıyı