Burmur10 Arkadaşlar folik asiti ilk 3 ay almamız lazım fakar bu ilaçta 480 folik asit var birde balık içerği çok yüksek diğerlerine göre. Bu iyi birşey mi ?
Nurranne Benim 5. Rejenesis folikasit kullanıyorum doktor doğuma kadar dedi bana 3 ay diye bir durum yok folikasitte . 3 ay farklısını kullandım sonra bununla değiştirdi