Kızlar merhaba 31 haftalık gebeyim Allah hepimize kucağımıza almayı nasip etsin kasiklarimda nabız gibi tekme gibi birseylere hissediyorum nedeni nedir sizce doğuma mi hazırlanıyoruz acaba içimde 4 martta dogurucak gibi bir his var yani 34-35 haftalık falan oluyor hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah ama merak ediyorum ayın 25 inde Randevum var o zamana kadar meraklandım