skrsln en kısa zamanda başlayın 😊 doktorum lierac yada mustela önermişti. Önemli olan o bölgenin sürekli nemli olması demişti. Kuzenime de doktoru istediğin bir nemlendirici sür demiş. Bu arada Lierac da kullandım ama baktım ki vazelin daha güzel nemlendiriyor ve ertesi güne kadar kalıyor. Lierac öyle değil. Bir de yanında bio oil yağ kullandım lierac ı bıraktım.